Followers

Monday, November 29, 2010

Ketuanan Melayu di"bakulsampahkan", Kit Siang dilantik TPM

Syabas dah tahniah kepada PKR yang baru sahaja selesai konvensyen baru-baru ini kerana berjaya menghapuskan Melayu sebagai hak milik Tanah ini...

Syabas juga kepada Perwakilan PKR yang berbangsa Melayu kerana dengan tangan anda, hak Melayu akan dihapuskan.. dengan kata lain hak anak-anak Melayu yang perlu terus dibantu dari segi pendidikan dan ekonomi..

Dan lebih membanggkan PKR berjanji akan memberikan kerusi TPM [kliksini] kepada DAPig, Kit Siang bekas pegawai khas Lee Kuan Yew.. menteri mentor Singapura yang berjaya menghapuskan sama sekali kuasa Melayu di sana.

Kali ini senarionya tidak jauh berbeza, Cina DAPig sekali lagi berjaya menggunakan PKR untuk menghapuskan Melayu... @ boneka @ trojan..

Sekarang sudah sangat terang dan jelas.. siapa itu PKR.... mereka ialah musuh kepada Bangsa Melayu dan ajen kepada Cina DAPig!!

Inilah akibatnya apabila terlalu gilakan kuasa.. terdesak untuk dapatakn undi Cina, sanggup menjual apa sahaja walaupun bangsanya sendiri... inilah jenis pemimpin bangsat.. inilah pelacur politik..

Sedangkan semua pemimpin Cina berusaha sedaya upaya untuk pertahankan hak mereka.. kita pula sebagai pemimpin Melayu mahu hapuskan hak kita... bodoh punya orang..

Apa maknanya janji Anwar mahu meletakkan Kit Siang untuk jawatan TPM.. iaitu tujuannya ialah untuk menghapuskan Melayu.. semua keistimewaan Melayu akan dihapuskan termasuklah Institusi beraja.. sebagaimana Singapura lakukan dahulu...

Mana letaknya PAS.. sekali lagi akan dipinggirkan dan dibakulsampahkan... sedangkan yang banyak menyokong PKR adalah penyokong PAS bodoh..

Rakyat boleh tengok betapa kotornya pemilihan PKR baru-baru ini, bagaimana banyak penyelewengan berlaku... cuba lihatlah bagaimana Aljuburi menggunakan kuasa mutlak beliau.. sehiangga dalam parti di penuhi dengan anak-beranak kronisme dan nepotisme..

Bagaimana banyak aduan hanya dibakulsampahkan... orang melawan akan dihapuskan.. inilah gaya kepimpinan PKR ala diktator... tiada beza dengan yahudi dan komunis...

Apa akan jadi jika kepimpinan ini diterapkan di negara ini... hancurlah negara... cuba bayangkan Aljuburi sebagai PM dan Kit Siang sebagai TPM... dengan kuasa yang mereka ada... terhapuslah Melayu di bumi sendiri...,.

..waliazubillah min zalik...

1 comment:

  1. Salam..
    Tulisan yang menarik..
    Tapi dari awal dah ada bau-bau fitnah!

    Errr.. bila masa conclution konvensyen tu menidakkan hak melayu?

    Sila semak buku jingga..
    Janga menabur fitnah sewenang2..

    ReplyDelete